Search This Blog

Tuesday, October 22, 2013

Tips Rawat Mata Lebam, Bengkak dan Hitam (mata panda)

hai korang!!!

tengah buat ape tu? menghadap laptop? tab? ipad? smartphone?? aiyaaaa ini semua gadget bikin mata lebam maa.... hahaha. betol tak mata lebam?? angkat tangan sape setuju! as a student, aku pun setujuu sangatt.. mata lebamm! assignment banyak kot.. so aku pun godek godek lah ape bnde yang dapat buat mata tak lebam. ada orang cakap tepek timun..(ni kalau korang jenis amal petua tok nenek lah yea).. tapi aku tak rajin lah nak buat semua tu.. so OUT! duk asrama lagi lah malas nak layan timun timun bagai nie.. pastu pergi watson guardian cari eye mask.. tapi tapi tapi tapi mahallllllll lah kat sane.. ayoyoyo.. nak dapat kesan kene lah pakai selalu kan.. so aku pun godek lagi lah kat internet ni haa... jumpe satu produk nie untuk mata.. CRYSTAL COLLAGEN EYE MASK! terus peg cari kat kedai jual produk kecantikan kedai jamu .Tapi tak banyak kedai yang jual.. last last jumpe satu kedai nie.. Harga 3 keping = RM5.00.  not bad lah kan pastu akak tu siap kasi free gift lip mask.. aiyokkkk lip mask buat ape pulak nie? haha.. nanti aku review Lip Mask ea.

aku pun pakai eye mask tu.. result dye EXCELLENT! sekali penggunaan dah boleh nampak. kan ada collagen dalam tu. aku pakai buat tidur. tp pagi tu dah xde kat bwh mata.. katil aku pulak yang pakai.. haha. eye mask nie kena pakai selalu .. baru takde lebam lebam dah. aku pakai 2 or 3 kali seminggu! aku pun dah dapat harga murah!!!!




CRYSTAL COLLAGEN EYE MASK!!

HARGA: RM 1.00/1 PCS
              RM 45.00/ 50 PCS

tapi harga tak termasuk postage bagai tu. tak tau lah kalau korang nk beli banyak banyak kot kot dapat free postage..
nak murah korang beli jer 50 keping tu..  blh campur dengan lip mask yang aku akan cite tu nanti.. nak beli macam mana?? korang col/msg/wassup jer nombor kat bawah ni haa..

014-5153396 (NUNO)

oke.. Settle my first review on crystal collagen eye mask.. bye bye mata panda ! selamat mencuba

No comments:

Post a Comment